Syukur

January 15, 2014

Alhamdulilllah syukur.

Sambungan dari entry semalam. ;-)

Akhirnya bengkak susu dah hilang. Macam mana caranya? Yang memang paling mujarab hanyalah menyusu bayi sekerap mungkin. Mungkin ada yang cepat, ada yang lambat. Mama pulak tak tahu nak dikategorikan yang mana. Tapi, tak sampai demam tak boleh bangun itu kira ok la kan. Tak sampai 24 jam bengkak dah hilang tu oklah. Walaupun pada mulanya memang tak tahan. Tapi cekalkan hati jugak . Lagipun anak pun nak tak nak menyusu. Petang sket baru dia ok. 

Jadi bagi mommies di luar sana, jangan risau, insyaAllah, tabahkan hati dan menyusu bayi anda sekerap mungkin. Pendek jelah entri kali ini, kita sambung di lain hari. Anak dah nangis dah..huhu...


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook