AWAS

February 12, 2014

NO NO NO. Nak telan semua ini sekaligus? Huish... Tengok pun takut. Gambar kat atas itu menunjukkan pengambilan nutrisi yang SALAH sama sekali. Kenapa Mama kata begitu? Ada beberapa sebab ye, bukan sekadar kata tak boleh makan atau boleh makan. 

Bagi pencinta kesihatan di luar sana. Amatlah dinasihatkan supaya mencari pengedar Shaklee yang berilmu pengetahuan ye. Jangan pakat beli je. Takut nanti memudaratkan kesihatan. Sekarang ini, zaman moden kan. Boleh google jer kat internet. Senang sekali. 

Terlalu banyak vitamin yang perlu ditelan sekaligus (ikutkan gambar). Vitamin E tidak boleh dimakan bersama alfalfa kerana alfalfa boleh mengganggu penyerapan vitamin E dalam badan. Rugi jer makan, sebab tak der kesan apa apa.

Memadai dengan mengambil 1 tablet vit c sahaja kerana uniknya vitamin c shaklee bukan sahaja umpama memakan 7 1/2 biji limau (termasuk kulit), malah mempunyai kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran yang melepaskan vitamin C secara sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam untuk menggantikan kehilangan vit c dalam tubuh badan. Kalau ambil banyak sangat vitamin sekaligus dalam masa akan mengurangkan keberkesanannya. Buat rugi je.

Oleh itu, jadilah pengguna yang BIJAK MEMILIH, barulah anda SIHAT SEJAHTERA.

Love;
Mama Aisyah
0138860214


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook