Set Cantik Jelita Untuk Semua

March 22, 2015

Ini antara ganbungan Supplement Shaklee yang Mama suka. Gabungan yang cukup mantap untuk meratakan kawah gunung berapi kat muka Mama selama 30 lebih tahun ini. Ha ha ha. Parut jerawat berlubang-lubang ok kat muka. Ngeri tak? Siapa yang mulus je muka tak pernah naik jerawat bernanah, bukan satu ok, hampir penuh muka ni, memang tak akan feel macam mana apa yang kami rasa. Seriously, sakit giler muka bila naik jerawat besar-besar, dari jauh bila amik gambar nampak tompok-tompok je muka. Haih...Malu sei nak keluar jumpa orang. Bila ingat balik, memang malu giler. Orang pun tengok kita atas bawah atas bawah jer. So annoying.

Tapi alhamdulillah, semua dah berlalu. Tipulah kalau jerawat tak tumbuh-tumbuh kan. Memang ada cuma tak seteruk dulu. Kalau naik pun, cepat surut. Tak derlah sampai bengkak-bengkak muka. Sekarang ini, ESP, Vitamin E dan Sustained Release Vit C memang Mama amalkan hari-hari. ESP pagi-pagi seblum breakfast, Vit C selepas breakfast dan Vitamin E lepas lunch/dinner. ESP 

Untuk yang bermasalah kulit macam Mama, kulit berjerawat, berparut dan tona tak sekata, memang Mama sarankan mengambil ketigatiga supplement ini. ESP penting untuk pembinaan sel-sel baru untuk kulit. So, amat membantu untuk menutup kawah-kawah gunung berapi kat muka. Mempercepatkan sikit pemulihan sel-sel kulit. Hasilnya tona kulit sekata dan kulit kelihatan lebih cerah dan berseri. Pastu vitamin E membuatkan kulit Mama lebih moist dan tidak kering. Vit C pulak yang merupakan kolagen semulajadi untuk menganjalkan kulit. 

Set Cantik Jelita
Memang best. Nampak sangat beza kulit dulu dan sekarang. Puas hati dan yang paling penting tak perlu lagi ulang alik gie pakar kulit dan beli sebiji ubat yang berharga RM9 sebiji. Bila makan ubat tuh, jerawat tak naik dah, bila berhenti makan, naik pulak. Cam sia sia jer. Tapi dengan Supplement ini, alhamdulillah, serasi dengan kulit Mama. Tak perlu lagi bertukar kepada yang lain.

Kepada sesiapa yang senasib dengan Mama, ingin mencuba produk ini, boleh hubungi Mama dan kita chit-chat masalah anda. InsyaAllah Mama akan bantu sedaya mungkin. Sama-sama kita menjaga kecantikan kulit untuk kesihatan dan kesejahteraan hubungan sesama manusia.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook