BSN & GST

April 01, 2015

Dah masuk bulan April dah??

Wah cepat betul kan masa berlalu. Haih... Yang kecohnya 1 April 2015 ni amat berbeza dengan tahun-tahun sebelumnya. 1 April 2015 yang penuh kontroversi. 1 Malaysia kecoh tau, segenap lapisan masyarakat, penuh di dinding-dinding Fb, media sosial dan elektronik pasal GST ni. Baik dan buruk semua ada. Walau apapun kita sebagai pengguna ini nak tak nak kena hadap semua yang berlaku. Kena redha, InsyaAllah, semuanya akan berjalan lancar. Jalankan tanggungjawab kita sebagai pengguna yang bijak dan berhemah dan jangan lupa salurkan aduan anda ke saluran yang betul jika ada penjual yang mengambil kesempatan. Mudah kan?

Shaklee Malaysia pun nak tak nak terkesan jugak dengan GST ni. Namun, bagi anda sebagai pembeli amat bertuah sangat sebab tidak memberi kesan kepada anda kerana harga pasaran semua barangan Shaklee sebelum dan selepas GST diimplimentasikan adah sama. DiULANG HARGA PASARAN SEBELUM & SELEPAS ADALAH SAMA. Ha, terkejut tak? Untuk kesihatan kita sekeluarga. Syukur sangat.

Sebab itulah adanya BSN & GST. Buy Shaklee Now & Guna Shaklee Tau. Jangan tangguh lagi, Mama sebagai distributor kesayangan anda, amat menggalakkan pembelian borong bagi produk yang ada promosi. Bukan sahaja untuk diri sendiri, tapi untuk keluarga anda juga. Jimat dan yang paling best SUPER JIMAT. Simpan stok untuk satu keluarga. Best kan. Itu maknanya BIJAK MERANCANG & BIJAK MEMBELI. 

Bagi sesiapa yang nak tambah pendapatan pun boleh, sebab bukan sahaja jimat pembelian sehingga 30% bagi setiap produk tapi dapat banyak insentif lain yang bakal dikecapi bagi setiap distributor.

Antara bonus Shaklee tawarkan kepada para distributornya. Yang paling best.Tiada limit, tiada had. Semua bergantung kepada usaha anda, InsyaAllah, lagi banyak anda usaha, lagi banyak yang anda akan kecapi. Tak ada istilah goyang kaki, orang atas goyang kaki dapat duit ..no no no. Shaklee bukan macam tu. Kalau nak tahu lebih lanjut, jom sembang.

Nak rebut peluang ke tak nak?

Buy Shaklee Now & Guna Shaklee Tau, baru tahu penangannya.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook